06 augusti 2008

Dagens Trophy

I måndags gick dom på is.
Fem träningspass är genomförda.
Imorgon kväll är det dags för säsongens första match.
Det handlar givetvis om guldhjältarna HV71.
Det är med andra ord de första skären mot det andra raka ...

Dags för Nordic Trophy.
Fem svenska och fem finska lag.
Nordens bästa lag ska utses ...
Plus lite segerpremier :)

Imorgon kväll möter vi finska Jokerit.
Matchen spelas i Varkaus.
Matchstart 18:30.

Sedan kan man ju fundera över varför?
Varför min redigeringssida på blogger numera är på engelska??
Någon??

Uppdaterat 7/8 06:30
Redigeringssidan numera åter svensk :)

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

  1. Mitt kära favoritlag Jokerit. Spännande. 5-4!

    SvaraRadera
  2. Jag har just letat mig blodig efter ett resultat, men icke sa Jokerit-Nicke!
    Finns inget ännu??
    Sa du 5-4??
    Då slår jag till med 4-5 :)))

    SvaraRadera
  3. Hrmf!
    Jag var ju en dag för tidigt ute :)
    Nu har jag ändrat matchdag :)

    Men tipset det står kvar!
    Vi vinner med 5-4.
    Det hade vi gjort även om vi spelat igår :)))

    SvaraRadera
  4. HååVee vann 3-2. Grattis! Jokrarna kommer igen.

    SvaraRadera
  5. Jokrar kommer alltid igen.
    Och en förlust med endast 2-3 mot svenska mästarna måste ses som ett fall framåt :)

    SvaraRadera