15 augusti 2008

Dagens Sugarbabe



via han klaschen

Andra bloggar om: , , , , ,

12 kommentarer:

  1. Vad ändaste in i glödheta!! Har dom döpt om skiten?? Och installerat digital-teve?? I fatt nothing!! De däringa fala damerna har jag också missat...suck.

    SvaraRadera
  2. Hör!
    Hör hur dom knackar på din dörr.
    Släpp inte in dom.
    Jag ångrar mig.
    Jag ångrar deras uppdrag.
    F'låt, f'låt ...

    SvaraRadera
  3. Schh! Jag tror dom har gått nu. Hade du skickat Stasi-flickorna på mig va? För ett wet-job? Det låter det! Men med mina FRA-kontakter visste jag ju faktiskt om allt på förhand...
    Ha! Sa jag det? Ha!

    SvaraRadera
  4. Stasi??
    Vem snackade om Stasi?? hahahahhaa, det verkar som dina kontakter lyssnar på gamla rullband :).
    Jag har aldrig gjort det.
    Jag har aldrig snackat om samarbete med Stasi, men nu spelar dom ju inte mer fotboll på ditt tak, nu är dom ju utslagna, så nu kan vi glömma vilka dom var ????

    SvaraRadera
  5. Jag vet nog vad du går för! Desinformatör!

    SvaraRadera
  6. Efter det här är jag inte det minsta orolig hahahahhha dina uppgiftslämnare är ju på min SIDA hahahahh.

    Men lö "bandysticker"??
    Hur funkar det??
    Kan man skapa sig ett konto och läjouta typ stickers eller annat som andra kan köpa??
    Intressant.
    Mer
    Fakta alltså!!

    SvaraRadera
  7. Att le bandy sticker från stan och helst från landet är det ända som intresserar mig. Jag har inget med det att göra. Tro mig, jag är inte den enda bandyhataren i världen. Annan fakta får du uppsöka bäst du kan. Bah!

    SvaraRadera
  8. Ha! Skev jag "ända" - ja det var väl en freudiansk felskrivning.

    SvaraRadera
  9. En så in i h*e skev felskrivning.
    Stickers up ...

    Får jag väl undersöka själv då!

    SvaraRadera