27 oktober 2008

Dagens Andersson

Minns ni det??
12 februari 2008
Andreas Andersson??

gåsen bio
repriserar
Andreas Andersson gör 4-0 ...



Sa jag det
Ikväll är han där igen!!
Är du svensk?
Då vet du.
Tystnaden är värst.
Tystnaden i en hemmahall är värst :)))

Sa jag det?
Sa jag klaveret?
Klaveret som han Gustafsson klampat i.
Om man ber snällt ...
Ska man väl få slippa :))
Tramsigt Gustafsson!!
Sen om det är ett jättebråk.
Tja det är väl en annan femma.
Ja men precis!!
Ta ut en annan femma ...


Andra bloggar om: , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Myllys hade för vana att göra precis så där! Mååål. Härligt att se. På onsdagen smäller det igen i LänsiAuto Arena; Espoon Blues versus HV71. Champions league!

    SvaraRadera
  2. Dessutom fick han en ass. oxå
    Vad sägs om en repris ikväll?

    SvaraRadera
  3. tommy:
    See you in LänsiAuto Arena :)
    Myllys, nu snackar vi ...

    raggmunken:
    Ja men visst, en ass. också och ikväll hoppas man på att LHC får en j*vla massa i assen ... asså.
    Broder-LHC är där och jag unnar honom en riktig brakförlust :)))

    SvaraRadera
  4. Men vad i h*vete HV gör första målet =)

    SvaraRadera
  5. Otroligt, ofattbart och jag hann knappt ta en klunk :)
    Nu gäller det att hålla hela matchen, att han Andersson har spikat upp ett plank, för sanningen är ju den att 1-0 räcker :)

    SvaraRadera