15 oktober 2008

Dagens Ensliga

"lilleman54"?
Hört talas om?
Känner?
Någon?
Inte jag heller.
Dock jag veta Simonstorp.
Simonstorp är en viktig beståndsdel i hans liv!!??
Nåväl.
Just denna signatur.
"lilleman54".
Han gillade den lilla gulnade.
Han var så tacksam så.
För att jag laddat upp den.
Han mindes just Simonstorp.
Tack vare den lilla gulnade.
Nåväl.
Ibland måste man som bloggare köra i diket.
Ibland måste köra i diket för att glädja andra.
Just idag ska jag köra i diket för "lilleman54:s" skull.
För han lilleman54, han ville ha mer.
Han var nöjd, men han ville ha mer.
Han ville ha mer musik som han kom ihåg.
Han ville ha mer av han Nordbloms musik.
Vem kan ha det?
Vem lägger ut sådan muzak??
Men visst.
Men självklart.
RonnyDenGoode.
Dessutom.
Han saknar skylten.
RonnyDenGoode har ingen skylt.
Han har ingen skylt om grannsamverkan.
Ingen skyddar hans dior!
Hä bar å lån.
Sådan är kapitalismen.
Otack är en diandes lön ...

gåsen bio
specialvisar
Tom Nordbloms - På en enslig väg



Sa jag det?
Sa jag att Horace är informerad.
Och hur rätt har du icke du Horace.
Du Horace.
Hur slätt står sig inte den amerikanska litteraturen :)
Och inte f*n har dom några diken heller.
Sture Dahlström for president ...
Men han är ju Fingal Olsson??
Okej då.
RonnyDenGoode for president.
Passar ju bra.
Han har ju redan Huset :)

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Påminner mig om att det är dags att börja fila på dagens bloggdio. Idag ska den i alla fall bli fullbordad tidigare än sist - med massvis av guldkorn att knycka :-)

    SvaraRadera
  2. Jag hänger på repet :))
    Sa du guldkorn :))

    SvaraRadera