22 oktober 2008

Dagens Ispremiär

Nu har vi gjort det!
Nu har vi tränat på hemmais.
Nu har vi gjort det!
Wunderbaumaisalainen!!
- Det kändes som en lättnad att kunna beträda isen på Tjustkulle. Vi hade en bra träning i det blöta och regniga vädret. Det kan vara bra att vänja sig vid denna typ av väderlek då det är något som kan komma att vänta oss i flera seriematcher under säsongen, säger Jonas Claesson till hemmasidan.


Sa jag bandypremiär?
Nä det gjorde jag inte.
Men det gör jag nu.
Bandypremiär.
8 november 2008.
Huvva, hyvvä, hyvvälainen

Andra bloggar om: , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Sa jag Bajen-Vetlanda FREDAG 12/12?
    Sa jag rotmos och fläsklägg på Zinken?
    Sa jag Jäger på läktaren?

    Kanske inte - då säger jag
    Bajen-Vetlanda FREDAG 12/12!
    rotmos och fläsklägg på Zinken!
    Jäger på läktaren!

    SvaraRadera
  2. dan:
    Sa du Bajen-Vetlanda FREDAG 12/12?
    Sa du rotmos och fläsklägg på Zinken?
    Sa du Jäger på läktaren?

    Kanske inte.
    Då säger jag ...
    Bajen-Vetlanda FREDAG 12/12!
    Rotmos och fläsklägg på Zinken!
    Jäger på läktaren!

    Ibland bara älskar man vintern
    Ibland bara älskar man the Good Winter!!
    Sa du krossa Bajen??
    Om inte säger jag det.
    Krossa Bajen.

    Sa vi ZINKEN??

    SvaraRadera
  3. Ni är så välkommen.
    Till Bandypremiären.
    På Ön, i DINA Arena, inomhus och alltså under tak, inget regn och ingen blåst.
    Bra att ni tränat i dåligt väder men vi får väl hoppas ni får träna under perfekta förhållanden också så ni vet hur det är.
    Du är också hjärtligt välkommen. Det är bara 27 mil från Östermalm, nästgårds alltså.

    SvaraRadera
  4. Tack!!
    Nej det är väl det enda som talar emot di gule, nu tränar vi för bandy där det ska spelas, utomhus och så måste vi gå inomhus ... :)

    27 mil?
    Är det inte mer??
    Tål att fundera på!!

    SvaraRadera