15 oktober 2008

Dagens Supportrar

Jag visste att han hade en bror.
Andre Walter hade en bror.
Förste Walter.
Men att han hade tre systrar??
Det hade jag ingen aning om??



Andrews systrar.
Dom behöver vi som mest nu.
Det är i motgång vi supportrar behövs som mest.
"I medgång, som vi var förra säsongen, så är det väldigt lätt att spela ishockey. Jag hoppas också att våra supportrar ställer upp för oss. Det är i motgång som supportrarna behövs som mest."
Kent Johansson tränare i HV71


Andrew systrar.
Sicka sångerskor.
Sicka supportrar.
Leadsingers i Kullen Fans :)

Sa jag det?
Sa jag att HVi fick stryk!
Och jag som trodde att agalagen gällde.
Stryk i den lila fula.
J*vla Karlstad.

VBK?
Vi slickar såren.
Vi hoppa på snabbt tillfrisknande för Roffe och Rinaldo.
Vi njuter av våra nya gula ...

Sa jag det?
Sa jag nummer 10??
Hade han fått vara med så ...
Du fattar va?
Du är inte matchläkare i Modo.
Alltså fattar du!!
Med tian med på banan hade vi vunnit.
J*vla Modo!

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar