13 november 2008

Dagens Bomba

Arriva arriva ...
Nu rullar dom ...
Nystanen!!
Inte för att det här mycket med bandy att göra.
Eller ...
Men ...
Kanske.
Men svänger det gör det!!



link

Sa jag det.
Sa jag att vi möter Bollnäs morgon!
Hemmamatch igen!
Och han Nilsson.
Han har redan införat ...
Bollnäs bortasvagt!!
"Borta tog man (Bollnäs) dock i gengäld inte en enda seger under elitserien, vilket måste betraktas som ett rejält bottennapp. Förhoppningsvis fortsätter förlustsviten även över fredagen…"
Man tackar :))
Söderman då?
Han sitter nog och njuter av ABBA nu!!

Och.
Men.
Kanske.
Vi skulle kunna spela i lila på Hällåsen??
Och på Vinterstadion.
Bomba, bomba ...

Ni förstår va??
Las Mamis.
Skulle kunna förstärka Kullen Fans :))

Dessutom!
Visst skulle dom vara mumma på gröten när vi inviger hallen ...
Visst vore detta något att fylla skalet med!!
Och visst behövs det lite färg och glamour borta vid kullen :)




Andra bloggar om: , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Om det HADE haft med bandy att göra så HADE bandyn haft lysande åskådarsiffror.

    SvaraRadera
  2. Hahaha tyvärr har du rätt, det hade iaf varit fler än gårdagens 875!!

    SvaraRadera
  3. ... oroas lite för Bollnäs har, tror jag 23 elitserie matcher i rad utan borta vinst. Så de är nog kan de vara sugna...
    Men inte på kullen, nä nä de får ni se till ...

    SvaraRadera
  4. ..fan va jag slarvar när jag skriver.
    Skärpning.
    Ber om ursäkt, skall inte vara så snabb alltid ...

    SvaraRadera
  5. Det är lugnt jag förstår poängen, du kör Kuben-taktiken :)

    Men det som är som med Trisslotterna, plötsligt händer det ??!!

    SvaraRadera