12 november 2008

Dagens Summering

Vetlanda BK tar säsongens första tvåpoängare.
7-2 hemma på Kullen mot Villa BK.
Kassaskåpssäkert.
Troligtvis??
Vet inte.
Vet inget om matchbild, målskyttar ...
För just nu idag ...
Just idag när vi vinner.
Då är det tekniska problem.
Nätet är fullt med målservicesidor.
Men alla verkar vara beroende av bandyförbundets??
Och om det är svårt att riktigt ha koll ...
.. när målrapporteringen funkar.
Är det bara förnamnet på hur det är ...
.. när man absolut ingenting vet :))

Nåväl.
Skit samma.
Två poäng.
Det behövde vi.
Det är viktigt att få en bra start i serien.
Psykologin ni vet!!

Övriga matcher slutade ungefär som jag tippade :)
Mina tips inom parentes.

Bollnäs - Sandviken 2-5 (3-5)
Broberg - Motala 7-0 (3-3)
Sirius - Kungälv 7-4 (2-4)
Vetlanda BK - Villa 7-2 (5-5)
Vänersborg - Edsbyn 3-6 (1-6)
Västerås - Hammarby 6-2 (4-5)
Örebro - Gripen 5-3 (2-5)

Uppdatering 22:29
Från den officiella.

VBK-Villa Lidköping 7-2 (3-0)
1-0 Patrik Gustafsson, hörna
2-0 Marcus Bergwall, hörna
3-0 Håkan Adolfsson
3-1 Martin Johansson, frislag
3-2 Daniel Andersson
4-2 Per Einarsson
5-2 Johan Löfstedt
6-2 Christoffer Edlund
7-2 Håkan Adolfsson
Fyra målpass av Christoffer Edlund.

Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

  1. Tur man inte kör tipsbolag med dig ;-))

    SvaraRadera
  2. pef:
    Ungefär, sa Bill

    ///björn:
    Tror du verkligen att jag kör samma tips här som hos den lokale tipsaren :) hahahahahha, du skulle bara veta vad jag kammade in ikväll.
    Sa du bolag :))

    SvaraRadera
  3. Ja sa bolag.
    ... och din vinst blev?

    SvaraRadera
  4. Hörrrdu du du, när jag gick i skolan fick jag lära mig att man aldrig skulle fråga en same hur många renar han har ... :)

    SvaraRadera
  5. Ber om ursäkt då men ... du e väl inte en same utan renar?

    SvaraRadera
  6. Okej då, men det jag också lärt mig med åren är att aldrig fråga Sami hur många klubbor han har :)

    Vad vet du om hur många renar jag har?
    Skansen.
    Jag säger inte mer :)))

    SvaraRadera