Kul att du tycker det, jag fick ånglokskänslan direkt när jag såg röken, måste vara nåt med nån motor på någe' vis. Jag fattar noll när det gäller motorer, men kanske han grandprixen eller han lazerjesus kan komma med nån förklaring ..
Men så grå kan ingen vara! De hade placerat ut vakter för de trodde att Josepzohn skulle ta båten och sen segla upp genom Emån till, ja att förankra den för gott uppe på kullen som ett stort j*vla monument för hela gåsologiken?
Denna "stälth-korv-ett" framförs av följande kraftpaket:
2 st vattenjetaggregat som drivs av ett CODAG-arrangemang (kombinerat diesel- och gasturbinmaskineri): I högfart: 4 gasturbiner (16 000 kW) I lågfart: 2 dieselmotorer (2 600 kW)
Dagens K32 var s a s gårdagens F13, en stadsjagare/fregatt som gjorde 39 knop...de' du :)
Vad jagade dom, förvildade ankor? Jo, det är mycket arbete bakom en sån makapär, Åsa-Nisse jobbade länge och troget men en en sån kontruktion men fick det inte att funka som han ville. Han hade ju inte så bra möjlighter att testa sina marina innovationer på lilla Grumlan. De´ni! Åsa-Nisse jobbade också mycket för fred och förstånd!
anonym: Så här grå kan endast en grågås vara!! Jag gjorde mitt yttersta för att lura vakter och poliser, men tyvärr. Nu får det bli när den ligger i hemmahamnen ..
lazer: Jag visste det. Inte det om motorerna. Jag visste att du skulle veta! Kan man vika ihop en bilkarta så kan man spela dragspel!!
kenneth: Enlig de få uppgifterna jag fick fram innan jag iförd handfängesle satt på närmsta polisstation var att det var Åsa-Nisses idéer som låg till grund för hela det härprojektet!! Han Åsa-Nisse han jobbade för fred med förstånd idag gör dom tvärtom idag jobbar dom för fred utan förstånd!!
Bilden med K32 blev j*vlig häftig =)
SvaraRaderaKul att du tycker det, jag fick ånglokskänslan direkt när jag såg röken, måste vara nåt med nån motor på någe' vis.
SvaraRaderaJag fattar noll när det gäller motorer, men kanske han grandprixen eller han lazerjesus kan komma med nån förklaring ..
Men så grå kan ingen vara! De hade placerat ut vakter för de trodde att Josepzohn skulle ta båten och sen segla upp genom Emån till, ja att förankra den för gott uppe på kullen som ett stort j*vla monument för hela gåsologiken?
SvaraRaderaDenna "stälth-korv-ett" framförs av följande kraftpaket:
SvaraRadera2 st vattenjetaggregat som drivs av ett CODAG-arrangemang (kombinerat diesel- och gasturbinmaskineri):
I högfart: 4 gasturbiner (16 000 kW)
I lågfart: 2 dieselmotorer (2 600 kW)
Dagens K32 var s a s gårdagens F13, en stadsjagare/fregatt som gjorde 39 knop...de' du :)
Vad jagade dom, förvildade ankor? Jo, det är mycket arbete bakom en sån makapär, Åsa-Nisse jobbade länge och troget men en en sån kontruktion men fick det inte att funka som han ville. Han hade ju inte så bra möjlighter att testa sina marina innovationer på lilla Grumlan. De´ni! Åsa-Nisse jobbade också mycket för fred och förstånd!
SvaraRaderaanonym:
SvaraRaderaSå här grå kan endast en grågås vara!!
Jag gjorde mitt yttersta för att lura vakter och poliser, men tyvärr.
Nu får det bli när den ligger i hemmahamnen ..
lazer:
Jag visste det.
Inte det om motorerna.
Jag visste att du skulle veta!
Kan man vika ihop en bilkarta så kan man spela dragspel!!
kenneth:
Enlig de få uppgifterna jag fick fram innan jag iförd handfängesle satt på närmsta polisstation var att det var Åsa-Nisses idéer som låg till grund för hela det härprojektet!!
Han Åsa-Nisse han jobbade för fred med förstånd idag gör dom tvärtom idag jobbar dom för fred utan förstånd!!