12 november 2008

Dagens Tekniska

Det är mycket med det tekniska ...
.. sa drängen, som rätade spik i veboa!!

Även på Kullen är det mycket med det tekniska.
Vetlanda BK - Villa BK 0-0??


Är detta orsaken till att det står 0-0??

Är detta ett verk av Holger "Spiken" Ljung??

Uppdaterat 20:40
Vetlanda BK - Villa BK 4-2.
Enligt två olika samstämmiga källor.
Inga uppgifter om målskyttar eller tid kvar.
Huvva, huvva ...

Uppdaterat 20:49
Vetlanda BK - Villa BK 5-2.
Med nio minuter kvar!

Sa jag det?
Sa jag att HV tappat 3-1.
Ställningen just nu 3-3.
Andra perioden pågår!!


Andra bloggar om: , , , , , ,

7 kommentarer:

  1. Di gule verkar ha svårt att göra mål. Känns som att det lutar åt att......

    SvaraRadera
  2. Bandybollen Josepzhohn, ja han hette faktiskt så
    Den gulaste av alla, som finns i denna stan.

    Bandybollen Josepzhohn hans nos den var av garn....

    ............

    nu får ni andra hjälp till ...

    SvaraRadera
  3. broder:
    Om det nu verkligen står 0-0??

    anonym:
    nu får dom andra verkligen dra sitt strå till bandymusikstacken :)
    Har du ringt han Berghagen??

    SvaraRadera
  4. Jag ringde storbabsan men ingen var där! Man kan nästan ringa var som helst tror jag? Tele2,3 og fyra hälsar.

    SvaraRadera
  5. anonym:
    Absolut.
    Vill man ha texthjälp kan man verkligen ringa vart som helst :))))

    SvaraRadera
  6. 5-2 enligt radion 5 min kvar!!!!!

    SvaraRadera
  7. Det ska dom väl inte släppa??

    SvaraRadera