05 april 2009

Dagens Gulställ

Det blev en tung, tung förlust för HåVeBlå.
19 sekunder i den andra förstörde denna hockeyafton.
Visst det kom en reducering, men ...
Tyvärr HVi räckte inte riktigt till!
Kvällens matchvinnare var FBK:s defensiv.
Nu är det uppförsbacke j*vlar.
1-2 i matcher och två bortamatcher.

Det jag funderar över är ...
Skulle Davidsson verkligen ha spelat?
Vouatalainen??
Producerar ingenting!
Kim Staal??
Finns han??

Desto positivare är ju nyheten om att Tomas Knutsson är klar för VBK.
Många var det nog som gick på aprilnyheten ...
Knutsson klar för HT-Bandy!
Knutsson skrev på ett femårigt acklimatiseringsavtal :)
Allt enligt "Korkia Pallo Bandy".

Nu är det bara att hoppas att "Stingbladets" rykte också är ett aprilskämt??!!!



Dessutom ryktas det på Jimbobandy.se att Bergwall fortsätter ...
Sa jag att doften av guld har återkommit ...

Andra bloggar om: , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Var du med och kämpade på isen ... Husarerna var med en gång i tiden. Med också stora ståtliga förlustresor och bara knugarna var lagom nöjda.

    Nu efteråt vet nog ingen vad dom kämpade för, bankisen kanske?

    SvaraRadera
  2. Nej men jag kämpade väl i soffan :).
    Hade jag varit husar hade jag också legat i soffan!

    Bankkrisen eller blankisen, thats the fråga!

    SvaraRadera
  3. Josephsohn, jag tycker du är konstis?

    SvaraRadera
  4. Konstis?
    Första dagis nu byter även Konstfack namn.
    Numera går man på Konstis :)

    SvaraRadera
  5. Nu är det rock&roll and gåssippa!

    SvaraRadera
  6. Gåssippan?
    Har du redan sett den??
    I min närskog, Humlan finns den inte ännu!

    SvaraRadera