08 april 2009

Dagens Mirakelman

Dagens måstematch.
Vi måste vinna ananars ...
Vi måste göra första.
Det måste till ett mirakel.
Dagens Mirakelman ...



goosevisionen
visar
Det blir en dag imorgon
(Mirakelmannen incl. Mirakelmännen)



Sa jag det.
Sa jag 4-2.
Har jag sagt det förut?
Skit samma.
Ikväll måste det slå in.
4-2 till HpåVeBlåååååå
Det blir ett mirakel.
Det blir en uppståndelse :)
Igen!!

Och du Törnberg.
Det tar mycke mer på dom om vi vinner ikväll :)



Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Jag tror på mirakel jag tror på Kenta jag tror på HV och va f*n som helst som krävs för vinst i kväll.

    SvaraRadera
  2. Bara han Davidsson håller och orkar så är det väl inga problem ... för er att vinna alltså ! ;-))))

    SvaraRadera
  3. raggmunken/björn:
    Logiskt sett borde det inte vara några problem, stundens allvar talar för, tösera fr. Karlstad har börjat fira, vi har medvind i första, vår blålinje är blåare, men framför allt vi är ett bättre lag :)

    SvaraRadera