15 april 2010

Dagens Fegis

En timma kvar.
Endast en timma.
J*vlar va uppladdad man är nu.
Men .. han fronning??
Han lyser med sin frånvaro??
Han känns som en typisk jyrgårdare.
Dom syns och hörs vid fel tillfälle.
Han vågar inte ge sig till känna innan ...
Inte ett tips ...
Inte en spekulation.
Men efteråt ..
Om det skulle gå vägen.
Om alla kineser får rätt.
Då kommer det säkert något om hur oviktigt det är med sport ...
Om det nu skulle gå motvägen.
Om Jyrgården mot alla kinesiska tips skulle ...
Då kan jag garantera ...
J*vla fegis!!

Kom ut ur garderoben nu!!
Visa att du är en man!!
Fram med megafånen NU!!
Släng fram ditt tips NU!!


Sa jag Kanal 9??
Matchen direktsänds i Kanal 9.
Sändningen börjar 19:00
Huvva, huvva!!!

***

9 kommentarer:

  1. Vad f*n är det här nu då?! Vilka angrepp!! Jag har ju redan tippat i någon av dina sk*tpostkommentarer! 5-1 till Kostigen blir det!

    SvaraRadera
  2. Megafonmannen, Fronning, Nesse - jag har många namn så kär jag är. Fattaru noll??!

    SvaraRadera
  3. Man kan väl ff inte tippa anonymt, j*a fegis ...
    Men det ser ju bra ut för båda lagen :)))

    SvaraRadera
  4. Konstapel Crabtree15/4/10 22:11

    Men de saju att Jösepfhsönen var med ute på banan flera gånger, eller hur?

    SvaraRadera
  5. Ja den j*vla Josefsson, det gillar vi inte :)))
    Fegis i fel tröja :))

    SvaraRadera
  6. Vill på det bestämdaste påpeka att den Josefsson är jag inte släkt med.
    Välkommen till Möbelhallen .. lördag??
    Kan du då??

    SvaraRadera
  7. Konstaperl Crabtree15/4/10 23:28

    Nöxt tömje I am writting enlösh only to soppåse.

    Blogga dig sölf, spörtföne

    SvaraRadera
  8. That iz vatt aj am doing, aj am alså doing dö omoralisk slagerfestival!!

    SvaraRadera