16 april 2010

Dagens Fletcher


Fletcher Henderson

***

5 kommentarer:

  1. Det är visst fredag igen och en fredagsfräckis:

    @@@@@@@@@@@@@@@@@

    En liten pojke var på en nudiststrand med sina föräldrar. Pojken frågade sin far:

    - Far, varför har några snoppen upp och andra ner? Pappan blev paff, men fick en ide och sa:

    - Jo, de som har den upp är rika och de som har den ner är fattiga.

    - Okej, sa pojken. Efter ett tag frågar pappan:

    - Har du sett mamma?

    - Ja, hon pratar med en fattig man som plötsligt blev rik och nu håller hon på och pumpar honom på pengar

    @@@@@@@@@@@@@@

    SvaraRadera
  2. Gudomligt, som jag sa därborta på Fejsbokningen!

    Nån fräckis bjuder jag inte på. ÄN! :-)

    SvaraRadera
  3. kf:
    :)

    bb:
    Fanns den där med??

    Tack!!

    SvaraRadera
  4. Ja tänk, den fanns där med :-)
    Känns väldigt bekant han Fletcher, men jag kommer inte på varifrån...men just den stilen han har tilltalar mig.

    Snart är det ÄN! :-)

    SvaraRadera
  5. Fletcher är fin han men jag har ingen aning om varifrån du ..??

    SvaraRadera