16 april 2010

Dagens Spegling

Tyska tornet .. igen ...



***

8 kommentarer:

  1. En bra bild är en bra repris :-)

    SvaraRadera
  2. Men den här har jag väl inte haft med förut eller :)??
    Men om du tycker den är bra så blir jag glad!

    SvaraRadera
  3. Ojsan, jag klickade på länken...

    Eller så tittade jag två gånger, för bilden är så bra :-)

    SvaraRadera
  4. :)

    Det vill gärna bli bra bilder från "Gamla Slussen", känns som om vi måste rädda den :)))

    SvaraRadera
  5. Måste nog trotsa stupet och glida neråt...här behövs kraft i arm och mod i...

    SvaraRadera
  6. Absolut armod har vi tillräckligt av redan!!

    SvaraRadera
  7. Då så. Gör plats i hallen, för mig, barmen och cykeln.

    SvaraRadera
  8. Barmen och cykeln får du ha på gården ..

    SvaraRadera