25 april 2010

Dagens Ljudklipp

Minns ni Svt och deras tajmning ...
Eller snarare otajmning!!
Sveriges Radio gås nästan dö same way!
Letar och lyssnar igenom ...
Jag vill höra han mästaren Granqvist.
Jag vill höra hur det lät för radiolyssnarna när Laine ...
Jag vill "höra målet" som tystade "skadedjurgårdarna" på läktaren!!
Men det finns inte.
Det finns en massa härliga guldintervjuer.
Men inte "guldmålet" ...
Sände inte Radiosporten??

Vad göra?
Vi får ta det näst bästa.
Vi får ta och lyssna på avgörandet i den femte finalmatchen ...
Vi får lyssna på ..
Egentligen ett bättre klipp.
Ljudklipp alltså.
För det är ju hemma i Möbelhallen.
Med ett betydligt bättre bakgrundsljud!!
.. vi sjunger hååvee, vi sjunger håååveeee ...

Thörnbergs 5-4

Sa jag det?
Sa jag Svenska mästare.
Smaka på den du o fronning.
Den titeln är något man vill äga ...
Svenska mästare i hockey!!
HV71



#1
#30
#35

#7
#8
#19
#21
#22
#27
#28
#38
#44
#47

#9
#10
#11
#13
#16
#17
#20
#24
#26
#39
#40
#76
#91
#92
#97

***

2 kommentarer:

  1. Hväldigt mycket grattis till guldet!

    SvaraRadera
  2. Tack, det satt som en smäck på skadedjur :)!!

    SvaraRadera