05 oktober 2006

Dagens Bild

Bild kommerRubriken ljuger inte.
Det finns ingen titel på dagens bild.
Dagens Bild är fel.
Eller rättare sagt.
Den har inte kommit än.
Men.
Enligt webbredaktör Svedbom.
Bilden kommer.
Många bilder kommer snart.
Och så gör även kylan!
I alla fall enligt Lind.
Inte materialförvaltare Lind.
Nej han Lind från Kramfors.
Robert Lind.
Robert Lind från Kramfors.
Lovar oss.
Kylan kommer snart.
Och med den bandyisarna!
Robert Lind har makten ...
.. och härligheten ...
.. i evigheten!
Spola isen.
Amen.

4 kommentarer:

  1. Ulf Einarssons pöjk,
    kom tillbaka förra säsongen.
    Är med på bild denna säsong.
    Johans ledstjärna är, hellre en
    smula sent än en smula fel.
    Han webbredaktören är förästen uppe
    i huvudstaden och beskådar EM-
    kval i fotboll i helgen. För honom
    tar visst sommarhelvetet aldrig slut. Du och vi övriga väntar med
    spänning på redaktörens återkomst.

    SvaraRadera
  2. konsthandlarn:
    Kluven jävel den däringa webbredaktören.
    Han ska hålla sig till bandy icke inleda sig själv i fotbollsfrestelser!

    Men vi.
    Du och jag handlarn, vi väntar och vi väntar på att detta kvalfyllda sommarhelvete ska ta slut ;)

    SvaraRadera
  3. Man ska inte använda sommaren i en svordom ty det kunde varit en usel sommar. Och för oss bandysugna kan man bara säga "den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge"

    Väl möt på kullen

    SvaraRadera
  4. lind:
    När det gäller sommaren och svordomar.
    Din namne Robert Lind, min frälsare och gud har givit mig och han Hansson tillåtelse att kombinera ordet sommar med hans namn på Clas Olsson (helvetet).
    Detta kommer jag att fortsätta med ända tills jag flyttar till Kramfors!

    Vad gäller väntan.
    Den kan aldrig bli för lång så länge man inte väntar på ett pendeltåg om vintern i hufvudstaden.

    Kvaldax?
    Hur är läget i truppen.
    Skador?
    Hur gick den mentala träningen?
    Och slutligen.
    Var är kepsen.
    Ska jag sitta här på Östermalm på kvallördagen utan FF-keps??
    Fasoner.
    Jag efterlyser fasoner! ;)

    SvaraRadera