02 oktober 2006

Kanske ändå ...

Tack Anders SvenssonLäser om en viss Jürgen Holoch.
Som fick avsluta sin fotbollskarriär.
På ett härligt sätt.
Som 65-åring!
Jag kommer givetvis att tänka på.
Anders Svensson.
Presenten om ni minns??
Även kallad mutan ...
Och hans visdomsord till undertecknad.
Kanske det inte är ....
Kanske Dejan ringer i veckan.
Det är inte försent ...
Lasse då?
Det är inte försent ...
Absolut.
Men han vet.
Att jag vet.
Jag måste ha mer än en dag på mig ...

Det är aldrig försent Göran
Har man bara talangen så ;-)

Tränare Sääf då?
Örjansklubben.
Tyvärr.
Där går gränsen.
Har man spelat i Ädelfors IF så har man.

2 kommentarer:

  1. Haha, rivaliteten i bygderna kring vetlanda sitter i. OCh Örjansklubben har redan en "gamling", den distanslöpande Erland som nästa år går in på sitt 45. Men om det skulle krisa på bänken och du mot förmodan skulle ångra dig så får jag höra mig för om en förrädare från kombinationsklubbarna är välkommen. =)
    Öster mot kval
    /Sääf

    SvaraRadera
  2. sääf:
    Hahaha.
    Så stor blir nog aldrig krisen!

    Öster mot kval på andra sidan häcken!

    SvaraRadera