24 januari 2008

Dagens Osvar

Precis när jag satt och skrev det förra inlägget om svaret på en av livets viktiga frågor, tittade jag med det andra ögat på en repris av "Eftersnack" och då hände det som inte får hända. Det handlade om offentlig konst och utsmyckningar m.m. i Stockholm och när programmet närmar sig slutet ...

.. frågar programledaren, som jag inte vet vad han heter, konstnärinnan, som jag inte vet vad hon heter och den nytillsatta chefen för Liljevalchs, som jag inte vet vad han heter, om vilken plats dom tycker är Stockholms fulaste ...

En fråga som passar en sanningssökande bloggare :-)

Då ...

Då bryts sändningen ...

Hahahaha

Och där satt man med lång näsa ...

Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

  1. snopet, ja. men vem bryr sig om vad just dessa personer tycker? vi vet ju.

    SvaraRadera
  2. Problemet är ju också att man inte vet vilka dom var :-)
    Och sen är det ju som så att vi vet ju bäst.
    Vi vet var det är som fulast, men inte f*n skulle vi sitta i TV och säga det, då får vi ju inte ha den platsen för oss själva :-)
    Då skulle ju platsen invaderas av duvj*vlarna ...

    SvaraRadera
  3. Nej, det tänkte du inte på, du där ute i det dufvbefvfriade Bromma.

    SvaraRadera
  4. De enstaka små rackarna som vågar sig in över flygfältet tillagas å det hastigaste medelst jetstråle och olivkvist...

    SvaraRadera
  5. Alla duvor voro döda, inte ens duvlever havfa vi kvar

    SvaraRadera