08 augusti 2008

Dagens Krusing

Imorgon är det bilarnas dag i hufvudstaden.
Wheels Nationals in Barkenvillage.
För 30:e gången ...
Med en "krusing" längs Sveavägen som avslutning.
Enligt välunderhållna bilkällor ...
.. kommer Grandprix63:an att vara där!!

Huruvida denna lilla bilkrusning kommer att krusa med.
Är i nuläget helt okänt.
Den såg senast på en parkeringsplats i Stånga!!









Bilar och krusing kräfva musik.
Spel opppppp ... Arne Krusing ...




Fiat 500C

Wheels Nationals Barkaby

Tipsade jag om det?
Tipsade jag om Merry??
Farbror Sid numera Mr Merry.

Föresten.
Som ett dunk från en feskebåt.
The Band - Det gör en j*vla skillnad.

Det inte bara gör.
Det är.
Det är skillnad mellan att vinna och förlora!
Man kan tydligen inte spela hockey i Honolulu :)
Men fotboll i Djursdala det går bra :)))

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

14 kommentarer:

  1. Hon är sannerligen en skönhet!

    SvaraRadera
  2. Helt enkelt underbar, så liten, så naggande god.
    Klart godkänd :)

    SvaraRadera
  3. Tjåla'n?
    Köp den??

    I så fall.
    Den var inte till salu.
    Ananars ...

    SvaraRadera
  4. Jag tror det ska vara tjyvslang för att stjäla, själv talar jag bara rövarspråket. Sostotjojälol dodenon!

    SvaraRadera
  5. Tjåla'n, googlade faktiskt men fick inte upp nåt, kanske någon stulit det från google??

    Stjäla den?
    Försent det här var ju i början av juli, den har troligtvis lämnat öa, men jag kan slå ett mail till han Ronny så får han ta fram kofota!!

    Tjåla'n, fint ord för en fin handling!!

    SvaraRadera
  6. glöm "'n"! det är ju bara min förkortning för "den" fattar du väl?! Fattarunte min Väsby/Brommadialekt, pucko!?

    tjåla

    SvaraRadera
  7. Nu fattar jag, nu hittade jag det :))
    Du tjålar ju bara en massa av min dyrbara tid, hade du skrivit "stjäl den", så ...
    Pucko!
    Kallar du mig för pucko??
    Nu ... fö' f*n ...
    J*vla kofångare!!

    SvaraRadera
  8. Äh, stick tebaka till kalkbrottet där du hör hemma va! Vad gäspar skorpan f'resten?

    SvaraRadera
  9. Snart söndag!
    Vad kalckar du om!!
    Jag skulle gärna återvända till kalkbrotten, man har väl en hel del ogjort på brottets bana, dessutom så är vi alla på någe vis släckt med kalken??

    SvaraRadera
  10. Hajjarunte klyket?! Du måste va från Getapulien!

    SvaraRadera
  11. Getapulien?
    Ramkvilla!
    Där är det vackert sööru, men en annan har inte sina rötter der, vet du, en annan har sin släkta kalk i nystanmetropolen, o de e en annan femma de deru ...

    SvaraRadera
  12. Jag citerar bara Ulf Lundqvist. Ska leta upp originalet...

    SvaraRadera
  13. Gör det vore getakulien att se :)

    SvaraRadera