04 oktober 2008

Dagens Gåsålåtålågi

Please Say Gäss.
Byttes ut.
Sponsrade av nåt j*kla diskmedel.
Flopp, sa publiken.
Vi vill ha tillbaka våra gäss!!

gåsen bio
presenterar
Please Say Gäss



.. senare släpptes en annan variant ...
En kontaminasammanblandning.
Please Say Goose.
Men den blev ingen hit???

Vem?
Vem var det??
Jag hörde nog!!
Men jag är en god förlorare.
Så okej.
Ni får diskmedelsversionen också :)

gåsen bio
presenterar med viss tvekan
Please Say Gäss



Sa jag det?
Sa jag att jag snott den??
Det har jag.
Jag har snott den.
Rakt av.
Rakt över disk.
Från det vitaste av alla.
Från veckans underbara bloggdio.
Till vilken jag kommer att återkomma.
Den är ju elektrisk laddad ...

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Haha... du höjer ribban för hur skruvad man får va... Bra!
    åsså bara sno rakt av så där... :D

    SvaraRadera
  2. Gäss, gäss, mutter, mutter.
    Synd bara att det inte går att sno hem skivan med fodral och allt, tänker närmast på Die Brüder Volt, den skulle jag vilja ha!! :)

    SvaraRadera