09 oktober 2008

Dagens Leksak (!)

Vi hade sett "Skuggor i Paradiset".
Vi hade konstaterat att det var en höjdare.
En riktig höjdare!!
Kaurismäki rules ...

Vi satt på galleriet med varsin pilsner.
Vi beundrade galleriets nyspacklade vita väggar!!
- Vill ni se mitt senaste fynd?

Owe Svensson.
Ljudgeniet.
Ljudmixaren.
Plockade fram en minimal liten "pryl".
Zoom H2?


naturlig storlek

Zoom H2.
En liten, smidig och portabel "ljudupptagare".
Fruktansvärt läcker.
Och.
Vi testade.
Självklart :)
Huvva, huvva.
Och.
Säger Owe att den är bra ...

Kostnad strax under 2.000.
Sa jag sugen??
Sa jag att Småland är billigast?
Sa jag Boströms??

Tänk dig själv.
Jag har en.
SM-final i bandy.
Di gule gör 3-2 i förlängningen
Vem vill inte äga det ljudbandet??

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar