10 oktober 2008

Dagens Lind

Hade tänkt skriva lite om han Edlund.
Christoffer Edlund.
Bandyspelaren Christoffer Edlund.
Om hans utveckling.
Om hans fem mål igår kväll :)

Men.
Så såg jag att jag fått en kommentar från Stefan Lind.
Vetlanda FF:s Lind
Ibland kallad han Lind.
Men förväxlingsrisken.
Förväxlingsrisken med han Lind i Kramfors är stor.
Så idag blir han Lind, S Lind.
His name is Lind, S Lind.

Han är på plats i ABB-Arena.
ABB-Arena i Västerås.
Bandyns Mecka denna helg.
Sportens Mecka denna helg!!
Och ...
Ja ni fattar resten va??
Hans korta matchreferat sitter som en smäck i smedjan.
"Är på plats hela helgen och kan bara säga att VBK ser riktigt heta ut. Rinaldo och Löken är på underbart passingshumör. Skorven visade upp sig genom att nypa en straff och Edlund är hetare än någonsin och ja detta kommer att bli en underbra helg."
Han skriver inte det.
Men jag tar det för givet.
Jag tar för givet att jag får fler korta härliga segerrusiga mail.
Förhoppningsvis redan ikväll.
Efter det att vi mixat ihop gurkorna :)

Sa jag det?
Sa jag att vi vann med 8-1 (6-0)
Sa jag att han Söderman redan rapporterat.

Sa jag att vintern är en helgul årstid :)
Det känns.
Det känns i hela kroppen.
Kräck, kräck, kräck, sa den vitkindade!



Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar