03 november 2008

Dagens Nya

Äntligen.
Jag vet ...
Jag håller på dom.
Det ska man göra med godsaker ...

gåsen bio
presenterar
Bröderna Volt - The New One



Sa jag det?
Sa jag att jag mötte Lassie??
Nästan i alla fall.
I fredags kväll ringde han Börje Thorstensson.
Börje "Bröderna Volt" Thorstensson.
Börje "Originalmedlemmen" Thorstensson.
Det blev ett långt, långt samtal ...
Kanske.
Kanske kommer det lite kuriosa.
Hrmf.
Kanske ...
Sa jag Volt?
Ibland slår man en volt!!

Sa jag FRA.
Ibland hoppas man att man är avlyssnad.
Avlyssnad och att man fick hem bandet ...

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Bra att du lade in konvoluttexten. Nu vet jag något mer om dessa Bröderna Volt... som du lovordat.

    SvaraRadera
  2. Va?
    Visste du inte allt detta sedan tidigare??
    Hrmf! )

    SvaraRadera
  3. Nä jag rodnar...!
    Att de spelat med Owe borde man ju snappat upp nån gång... men helt blankt om Volt Brothers.

    SvaraRadera
  4. Med Owe och med han Emile Ford ...
    Dessutom var dom, om jag fattat rätt, med i svensk TV innan The Beatles??!!
    Detta är med andra ord rena rama kulturen!!

    SvaraRadera