10 april 2010

Dagens Dazzålågi

Stånga missionsdass ...



6 kommentarer:

  1. Missionsdass är ett härligt ord. Om inte skita är en mission så vet inte jag...

    Underbar modell! Jag är kär i den lilla flärpen på dörren...

    Kom på en grej när jag satt å jobbade som du kanske kan ha användning av...

    SvaraRadera
  2. Att spotta dass och att skita det är min mission dä!
    Flärpkärlek vid första ögonkastet??

    ????

    SvaraRadera
  3. Flärpkärlek vid första ögondasset, absolut! :-)

    ????: mailar senare i kvällningen i ärendet.

    SvaraRadera
  4. Ögondass!!

    Ser fram emot ...

    SvaraRadera
  5. Se framåt, snart är jag där! Ja, mailet. Ska bara dricka kaffe å nyktra på mig lite. Är inte riktigt vid mina sinnens...fingrarna sladdar. Hahahaha! Full som ett ägg heter det! :-)

    SvaraRadera