01 april 2010

Dagens Måste



***

5 kommentarer:

  1. Framtidens .. se upp, snart är dom i Timrå :))!!

    SvaraRadera
  2. Ja och hur ska vi komma förbi detta eviga påskande, hjulande och hjärntvättande. Blåkulla, i vilket solsystem låg det? Varför "får" inte vi veta sådant som karamellknugen innefattar?

    Del 2: (av 55)

    http://www.youtube.com/watch?v=GWc00p7_iiE

    SvaraRadera
  3. Öppnar aldrig när dom ringer på. Mitt godis är mitt! Godis är gott!

    SvaraRadera
  4. kf:
    Jag får veta allt via hovet, du får skaffa dig lite bättre kontakter :)
    Evigt skriver du??
    Du håller ju på med ett evigt eggande??
    Får du når för det??
    Bra eggande ska till äggas!!

    bb:
    Inte tröskel i mitt hus ska dom komma över, men i mitt fall blev det tvärtom idag .. jag fick :)!!

    SvaraRadera