07 april 2010

Dagens Skylt



Casablanca.
Casa Kinnarps ...
Klassiska båda två.
På lite olika sätt.

Ikväll är Casa Kinnarps mer i ropet!
Ikväll smäller det igen.
Det första av två raka hemmamatcher.
HV71 leder med 2-1 i matcher.

Oooops ...
Vi kan avgöra i hemmarinken.
Vi kan stänga matchserien.
Men vi tar en match i taget.
Ikväll vinner vi.
Ikväll vinner vi med 4-2.
Vi är stensäkra hemma!
Vår hemmaplan är oss en väldig borg!
Och sen har vi ju Falk!!
Jag liter på Falk :)

Play it again Falk ...

I Globen blir det tätt och tufft.
Djurgården vinner med 4-2 och tar ledningen med 3-1 i matcher!!

Sa jag repris?
Får jag be om en repris tack!
Den Hadelövska blicken ...



Den vill jag se många gånger ikväll :)

#17


***

6 kommentarer:

  1. Kors i taket! Idag har du tippat helt rätt!

    SvaraRadera
  2. Idag???
    Men frågan är om det är ett taktiskt tips eller :))

    SvaraRadera
  3. Jojo, ikväll ska det kasa på blanka isen! Hoppas det kasar åt det rätta hållet...

    Onsdagsoooops på dig! :-)

    SvaraRadera
  4. Ikväll kör vi så det ryker igen ..
    Jag är förberedd :)

    Onsdagsooops???

    SvaraRadera
  5. Han Fronning borde ju känna dig vi d det här laget och att du för det mesta har ett fel så frågan är om det blir på Globen eller på Kinnarp...

    SvaraRadera
  6. Men det ingen vet är ju om jag tippar taktiskt eller enligt mina tunga analyser :))

    SvaraRadera