22 april 2007

Ibland blir man bara ledsen ...

Ibland blir man bara det!
Ledsen.
Som jag har kämpat.
Som jag stått i.
Jag har gjort allt.
Allt för att VBK ska synas i media.
Men.
Vad skådar mitt norra?
Sökte på tuben ...
Sökordet VBK.
Vad hamnade först??
Jag gråter.
Holger "The Speaker" Ljung gråter.
Konsthandlarn gråter.
Vi är alla är gråtande ..

This is the result of the sökande on VBK ..



Dessutom.
Uppladdaren?
Kallar detta för comedy??
Fronning kom tillbaka.
All din humor är förlåten.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag fattar f-n ingenting! Humor? tillbaka (was I ever gone?)? förlåten? Jag vill inte bli förlåten! Lagupställningen verkar aningen åldersstigen och var f-n är grillorna? Bollen hade jag inte väntat mig se...

    SvaraRadera
  2. Jag ger mig f-n på att det är du!
    Det är du som skapat ett nytt alias och som laddat upp filmen!
    Till slut såg jag det.
    Det är från BP-festen efter det att avancemanget var klart.
    Jag känner igen miljön, det är ute i Brommaland, det är på Grimsta, det är i klubbstugan, jag kan känna doften av eran dåliga korv!!
    Gässs, så är det!

    SvaraRadera