10 januari 2008

Dagens Cabinet

En gammal annons ...



Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

  1. Ujuj, där snackar vi glassigt dass eller La dass á la glace som grodan sa.

    SvaraRadera
  2. En jäkel å snacka den där grodan, men visst har den rätt.
    Det man som pissoirintresserad (!) kan fundera över är om det såldes några och i så fall var står dom?
    Kan du fråga grodan det!

    SvaraRadera
  3. Räknar med att du hör av dig!!

    SvaraRadera
  4. Nja, inte jag - grodan kanske...

    SvaraRadera
  5. Spelar ingen roll vem av er som hör av sig, för mig är ni ett!

    SvaraRadera
  6. Fyfan skulle jag blitt ett med en groda?!! Nog för att jag skulle kunna kalla mig för djurälskare utan att ljuga men...!!!

    SvaraRadera
  7. En groda som är en groda, en annan ur vars mun det strömmar grodor, tänkte jag??!!!

    SvaraRadera