25 september 2008

Dagens Ankor

Är det inte lite typiskt.
Här har det inte varit en anka på flera ...
Så slår jag till med en!
En helt annan typ ...
Vad händer?
Vad fötter??
Självklart.
Som ett brev på grannens skithus.
Då dyker han upp igen :)
Fredrik - "The Man" ???



Men som tur är.
Tur för mig.
Han är aldrig ensam.
En kvinna vid hans sida.
Och två ankor är ju fler än en ...

Skithuset?
Jag syftar på filmen.
Har ni missat den?
Då tar vi den igen.

gåsen bio
repriserar
Federly gås bakvägen



Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. De är sannarligen uppväxta in sin lilla damm på bakgården. Dom försöker näbba emot storgåsen. Dessa outvecklade fjäderfä gick på ankmammans (minns inte vad hon heter)stora livslögn. Snart drabbas dom också av den ohyra som vi alla andra har blivit drabbade av. Gasa på med Njudungarna så vinner någon!

    SvaraRadera
  2. Deras näbbar växer hela tiden när lönekuvertet blir bredare. Jag fattar inte allt, eller ingenting alls. Hela nätet är avlusat sa någon. Detta har inget med speedway eller spört att gora. Tycker det göj att titta in eftersom man inte behöver loggas ut på med en gång.

    SvaraRadera
  3. anonym:
    Hur var det han Alsérs orkester sjunger?
    Vi kör västarna av motståndarna!
    Och ska sanningen fram, så gasar dom på utav bara finkeln, så blåser vi västarna av både han Federly och hans Mådiga ankmamma, sen kan dom skit det bästa dom kan ...

    nyavlusad:
    Vem fattar nåt?
    Inte jag.
    Inte dom.
    Jag lovar att aldrig logga ut dig, sätt dig bara tillrätta på fjölbänken så sitter du stadigt kvar!

    SvaraRadera