17 september 2008

Dagens Sugarbabe



Andra bloggar om: ,

5 kommentarer:

  1. Åmäh.

    Varför är peace och love samma tantanlora?

    Men jag har väl ingen humor som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Nej, som vanligt inget humör.

    Frågan går vidare. Vem vet vad tantanlora är? En spindel 1)?, en avig feminist 2)?, en skalle av trä (syntetisk)(3)?. Jhosehphzhohn står för prisutdelning och hela kalaset. Meddelas genom DN den 19/9.

    SvaraRadera
  3. vanja:
    Ständigt detta varför?
    Varför.
    Varför.
    Svaret är självklart!
    En Sugarbabe är allt, alltid, for ever.
    Se bara på hon Gylling :)

    redatören:
    Egentligen skulle detta precis som du skriver meddelas via DN den 19/9 men nu vet alla det redan men säg inget till någon!!

    SvaraRadera
  4. Men jag är ju en grubblare...

    Jag gillar inte färdiga svar, jag vill ha gråzoner, dolda fläckar och krypterade kodord.

    Varför är det så, tror du?

    SvaraRadera
  5. ..och jag vill bara ha fler sugarbabes :)
    Varför är det så tror du?? :)))

    SvaraRadera