26 september 2008

Dagens Inför

Imorgon lördag.
Sista omgången.
Vi möter IFK Borgholm.
På hemmaplan.
Vi leder serien.
Vi kan vinna serien.
Vi kan avancera.
Vi ska vinna.
Vi ska vinna serien.
Vi ska avancera ...

Jag har redan uttalat mig.
Vetlanda FF.s flitigaste bloggare :)).
Jag har blivit intervjuad.
Eller kanske bättre ...
Jag har blivit tillfrågad.
Och.
För en gångs skull.
Jag har svarat ...

Vi vinner med ...

Sa jag det?
Sa jag att jag väntar ...
Har du nåt kul på gång??
Fronning!
Jag väntar.
Världen väntar ...

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Stora profler.....

    SvaraRadera
  2. Gäss, nu har man hamnat blad de riktigt stora :))
    Vi får hoppas att jag för en gång skull tippar rätt!!

    SvaraRadera
  3. Man får vara försiktig med vad man ber om...

    SvaraRadera
  4. Först fattade jag ingenting, men ...
    Svaret kommer morgens ... :))

    SvaraRadera