30 september 2008

Dagens Fullspikade

Lee Richardson kommer inte.
Men Cover Funkers dom kommer.
Vetlanda Motorstadion!!
Ska du dit.
Kom i tid.
Det lär inte bara bli festligt.
Det lär bli fullspikat.
Skulle jag spela på publiksiffran??
Över sextusen (6.000)
Garanterat!
Grindarna öppnas 17:00
18:00 entrar Cover Funkers scenen.
19:15 går första gummibandet!



Enligt samstämmiga uppgifter.
Så här kör lagen.

Elitlaget från Vetlanda
1. Rune Holta
2. Lee Richardson Ales Dryml
3. Jaroslaw Hampel
4. Peter Ljung
5. Jason Crump
6. Robin Aspegren Morten Risager
7. Anders Mellgren Robin Törnqvist
8. Robin Bergqvist Robin Aspegren
(Lagsnitt: 42.30)

Lejonen:
1. Nicki Pedersen
2. Piotr Swiderski
3. David Ruud
4. Tomasz Jedrzejak
5. Chris Holder
6. Ricky Kling
7. Sebastian Ulamek
8. Robert Pettersson
Lagsnitt: 42,03


Mina damer och herrar.
Det är klart för start.
Det är klart till drabbning.
Det SM-final i speddvaj.

För övrigt.
Som uppladdning.
Som tändstift!!
Läs han Hedbergs senaste.
Är som balsam för alla speddvajsjälar.
Eller var det som schampoooo???

Sa jag det?
Sa jag att returen körs i Gislaved imorgon.
Kan bli tre fulla ... bussar från metropolen.
Kan bli lika festligt.
Men säga vad man vill.
Några Cover Funkers det har dom inte i den gamla gummimetropolen :))

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jävla mekanikern Ulamek att inte kunna svänga vänster i tid!
    Det här blir nog nästan för svårt för Njudungarna.

    SvaraRadera
  2. J'vla Ulamek, det var han va?
    Jag anade det.
    Hrmf!!

    Svårt?
    Kanske därför jag inte vill tippa :)

    SvaraRadera