21 september 2008

Dagens Svar

Nu förstår jag varför det går så bra för Linköping i år.
Två raka segrar.
Det är uppladdningsmusiken det hänger på!
Brorsans två ikoner ...
Spelas om och om och om och om ...



Sa jag det?
Sa jag att HV spelar idag.
Brynäs??!!
Sa jag även att ...
.. Kenta har fått musiktipset!!

Vi vinner med 5-3.
Kan inte tänka mig annat.
Kan inte tänka mig annat än att ...
.. Ulf Dahlén längtar tillbaka till HåVeBlå!!

Det danska Staalet biter inte :(

Andra bloggar om: , , , , , , ,

23 kommentarer:

  1. Avslöjad eller...

    SvaraRadera
  2. Hahaha... samma tanke bildmässigt idag...

    SvaraRadera
  3. vinylkungen/broder:
    Avsöjad :)))

    sid:
    Två läckerbitar, en plastsvarv, kan inte bli bättre och du och jag ... vi tänker :)

    SvaraRadera
  4. sid:
    Nu såg jag din härliga tanke!!
    Du hade ju med lite kaff!!

    Jag trodde först att det var ditt Gevaliainlägg, som du syftade på :)

    SvaraRadera
  5. Fin grammophån!
    Hon Philisson, är inte hon från Täby? ;))

    SvaraRadera
  6. Från Täby hahahahahha ibland är livet underbart, idag är livet underbart, idag kan jag stå ut med dessa ständiga konststölder ...
    Grammofonen tror jag är inhandlad i Skänninge, på någon form av "motormarknad"??
    Funkade sådär, gummibandet var lite uttrokad.
    Lena PH från Täby hahahahahah ...

    SvaraRadera
  7. Ja, det är inte lätt att veta vad jag syftar på... både du och jag matar några inlägg per dag!
    Lill-Babsan's singel var det...

    SvaraRadera
  8. jag tror man kan banna/spärra vissa individer (gp63) för sådana insinuationer... Täby!

    SvaraRadera
  9. sid:
    Vi vet var vi har varandra, det är värre med han i Plymouthen, men som väl är så vet jag var jag kan hitta honom :)
    En brevbärare i Lindesberg som kör omkring i en Plymouth samtidigt som han lyssnar på Wolfman Jack, så enklet, så enkelt, ett fall som t.o.m. han Ture Sventon skulle klara av ...

    Just nu lutar det åt en duell, får se om han backar :)))

    SvaraRadera
  10. Åh en sån läckerbit! Grammofonen alltså... (förvisso även Lill-Babs)

    SvaraRadera
  11. Apropå läckerbitar, glöm inte PH :))
    Men jag förstår din tanke ..

    SvaraRadera
  12. Plymouth!
    Bah! Dubbel-hrmf! Pffff!

    Älskar Lill-Babs och dina reklamfilmer men det där sönderrostade Brynäskaffet får stå åt sidan. Jag dricker det där med det lila extra... :)))

    SvaraRadera
  13. Men är det inte en Plymouth du har??
    Eller har du sålt den hahahahahah.
    Hur lyckades du med det???

    Kaffesmaken är som, men Lill-Babs hon består :))

    SvaraRadera
  14. PH är inte min kopp te (är det PH-värdet, jag vet inte) - det gör ont att säga det men...
    Men Lill-Babs á den årgången är min kopp fika.

    SvaraRadera
  15. Men du skulle, lika bra att du erkänner, du skulle inte ha något emot att dansa med henne i neon, bara någon annan sjöng ..

    SvaraRadera
  16. Har hon sytt sin egen tröja då?

    SvaraRadera
  17. Tröja???

    Nu får du ge dig, du kan ju sjutton böfvlar inte hålla på å flytta kommentatorerna mellan de olika inläggen jag hänger inte med...:)

    Är det du som är Orup??

    SvaraRadera
  18. Inte Ortmark heller. Häng med! sa Haschberg.

    SvaraRadera
  19. Olivkvisten då??
    Eller kör du bara med haschkvistar??
    Blås ut, blås ut, blås ut

    SvaraRadera
  20. Vad pratar ni om egentligen på denna sida? Jag sökte med "Uggle" på "värt att veta". jag hamnnade här och fattar ingenting! Hur kommer man vidare?

    SvaraRadera
  21. knulsvan:
    Känner du dig utanför :)
    Kanske inte så konstigt, du svan, moi gås!!
    Sen vad vi pratar om??
    Har inte den blekaste vi fyller bara livet med ord!!

    SvaraRadera
  22. ORD?!! Kallar du det ord??! FISAR det är vad det är!*







    * Från vilken film kommer citatet som jag travesterar?

    SvaraRadera
  23. Tala för dig själv du...
    Filmen är ju enkel, "En bandysupporters mössa bör tvättas i 40 grader"

    SvaraRadera