16 september 2008

Dagens Olika

Förutsättningarna.
Det är dom som är olika.
För medan taket reses i staden ...
.. med laget utan bandyframgångar.
Snurrar våran halls vara eller icke vara ...
.. runt omkring i kommunens långa ...

Men.
Nu känns det.
Nu känns det i hela bandytarmen.
Nu kan en lösning vara på gång.
Sanna mina bandyord!
Och ...
Det redan till nästa säsong.
Nyp mig armen.
Sparka mig i skrevet.
Skål Tamefan.
Gutår alla gula bandyvänner!!
Ser det inte ut som om ...
Nu hänger det bara på kommunen ...
- Nu finns alla förutsättningar för att vi ska kunna förverkliga byggandet av en bandyhall, vilket är en förutsättning för bandyns fortsatta utveckling i Vetlanda, säger Stewe Jonson som är ordförande i arenabolaget till SF/Bandy/tjustkulle.


Sa jag det?
Sa jag att nu har även Finns Here hittat en bandyspelare.
Hyvvä, hyvvä!!
Spola isen ...

Frågan är??
Ska man fira med Wolfman eller Taraf??

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar