19 september 2008

Dagens Uppgift

Ibland.
Idag.
Behöver man inte uttrycka sig.
Ibland.
Idag.
Gör andra det bättre ...
"Det börjar dra ihop sig och varje poäng känns viktigare än frugans födelsedag. Här näst väntar IFK Oskarshamn på bortaplan och det kan vara en uppgift nog så svår."
Stefan Lind


Läs mer av han Linds funderingar på den officiella

Sa jag det??
Sa jag att vi leder serien.
Vi är två poäng före Emmaboda.
Två poäng och två omgångar kvar.
Sa jag spännande??
Sa jag huvva, huvva ...
Sa jag POMPOMPOMPOMPOM


Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Finns inte Högsby IK kvar längre?

    SvaraRadera
  2. Jo dom ligger väl på fjärde plats i tabellen, men har inget med seriesegern att göra ...

    SvaraRadera
  3. Skönt att veta att dom finns! man är ju gammal Högsbybo vetja!

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt, finns Högsby finns du!!

    SvaraRadera