27 september 2008

Dagens Slut

Äntligen.
Äntligen blåste han av matchen.
Luleå hade reducerat till 2-3.
Spänningen var olidlig.
Klockan stod stilla.
Sekunderna hackade fram.
Luleå måste ha tagit ut sin målvakt??

Sagt det förr.
Man ska inte följa matcher via gålvajer :)

Men.
Till slut.
Domaren blåser av och HV71 tar en välbehövlig!!



Sa jag det?
Sa jag att detta måste vara hockehistoriens mest rättvisa!!
Sa jag att Coop Arena tillhör favoriterna :)

Samtidigt på andra arenor.
Brorsan fick se på när LHC förlorade säsongens första.
Rögle tappade 3-0 och fick stryk med 4-3 mot Brynäs.
Modo - Djurgården 6-3
Skellefteå - Södertälje 3-1

Hur man än vrider på fakta och sanningar.
Vi är fortfarande regerande mästare :)))

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Du skulle ha stått kvar på krogen och ölat. Definitivt värt 54 spänn att se MoDo tvåla till Djurgår'n med 6-3. Du kunde ha druckit Norrlands Guld :))

    SvaraRadera
  2. Ja just det ja, du håller ju på Modo!
    Då har vi nåt att se fram emot när det blir toppmöte :)
    Jag valde faktiskt bort Norrlands mot en mörkar sort och den tog dom 56 för, så frågan är om det hade varit värt det??
    Men det först fem minuterna, som jag såg visade på det som blev verklighet, Modo var överlägsna!!

    SvaraRadera