24 september 2008

Dagens Enkla

Tänk vad det är enkelt.
Blogglivet.
Andra gör jobbet åt en :)
Man är omgiven av snälla vänner!!



Och det ena ger ju alltid det andra.
Det är så enkelt :)
Så enkelt ..

Lika enkelt som vi sopar ovalen ikväll ...
Det är så enkelt.
När man har vänner.
Det är så enkelt.
När man har rätt smålänningar i laget!!




Tyvärr kan jag inte följa matchen ...
Inte ens via gålvajer.
Sa jag filmklubb??
Höstpremiär för Filmklubb Gamla Stan.
Pilsner och film i en härlig blandning.
Inte ett popcorn så långt man kan se.
Sa jag pilsner??
Pilsner blir det.
Vilken film??
Sa jag överraskning :)


Andra bloggar om: , , , , , , ,

12 kommentarer:

  1. Pilsnerfilmer med andra ord?

    SvaraRadera
  2. Fy f*n vilket misslyckat hån alltså!! Det rinner bara av dig som en gås! Vilken felaktig bild av mig och min blågg folk kan få när min adress står på din förvanskade version. Men jag är inte småaktig. Mina brännvinsadvikater får vila denna gång. Trots att man borde stämma i gåsabäcken!

    PEF

    SvaraRadera
  3. Snart blir det fotboll och hockey också och Jehova vet vad? Han är gåsainsyltad i det mesta verkar det som...?

    SvaraRadera
  4. anonym:
    Hahahaha, den satt som en kork i halsen!!

    pef:
    Misslyckat hån, dina advokater får vila, felaktig bild av din blogg hahahahah, tillåt mig småle så här bakom PH:s häck, som jag såg idag :), felaktig bild, du ska nog vara glad att folk överhuvudtaget har en bild av din blogg!!
    Och.
    För det tredje vem hånar vem, kan vänligt men bestämt tala om att mina advokater dom vilar inte!!
    Just nu sitter dom på franska verandan och smider medans järnet är kallt!!

    kenneth:
    Fotboll och hockeyn pågår för fullt, det är bara det att HV-spelarna inte fattat det, och snart börjar bandyn på allvar, bandy det är gåsalever det :)
    Men nåt jävla religöst dravel det blir det inte inte så länge Robert Lind är min bästa vän!

    SvaraRadera
  5. Helt jämnt när två heat återstår det kunde man inte tro men.....

    SvaraRadera
  6. Vi syns i rätten!
    För huvud eller efter?

    SvaraRadera
  7. broder:
    Det var jämnt ända in i kaklet, men sen kacklade vi högst GÄSSSS!!

    pef:
    Dagens Rätt är fel!
    Ditt huvud på ett fat.
    Och då menar jag inte ölfat :))

    SvaraRadera
  8. Hm, ja du väljer minsann mina bästa delar. Då är det väl din lever jag bör kräva ett skålpund av, men den har du väl fördärvat på Dovats och liknande sunkhak!

    SvaraRadera
  9. Har du hört det jävligaste?
    Dovats är stängt!!
    Mitt vardagsrum är stängt :)

    Man vill ju hjärna tro att ens gärna är det bästa och värdefullaste man har, men si då glömmer man lätt bort bandybollen, som man har i vitrinskåpet ...

    SvaraRadera
  10. Då kanske levern blir aktuell iaf då, men tråkigt för dig hur som helst...

    SvaraRadera
  11. Skulle inte förvåna mig om jag nu drabbas av dubbelsidig leverinflammation!!

    SvaraRadera
  12. Skulle inte förvåna mig om jag nu drabbas av dubbelsidig leverinflammation!!

    SvaraRadera