22 september 2008

Dagens Bilhandlare

Du kanske säger Lindesberg, det är en j*vla ...
Då håller jag inte med.
Lindesberg är en vacker lite pärla.
Här finns både bio och bensinstation.
Men invånarna då?
Är dom inte ena j*vla???
Näpp.
Inte det heller.
Utom en :)
En enda ...

En Lindesbergare gör ingen bilaffär??
Nej precis.
Nej exakt.
I Lindesberg gör man bilaffärer.
Om man undviker en person :)
Man kan göra bilaffärer om man bara undviker en ...
En bilhandlare ska man undvika!!

Den från Lindesberg kända aktrisen Norma Jean
Hon vet vad som gäller.
Köp gärna begagnad bil i Lindesberg.
Men köp den inte av bilhandlaren som ...
.. med berått mod påstod att en viss Singerinna.
En viss sångerska med Singer ...
Att en viss sångerska med högt PH-värde skulle vara från Täby!!??.
Från Täby hahahahaha!!

Köp ingen bil av honom!!
Nån måtta får det väl vara :))

Vassego Norma ...
... scenen är din.
Sjung från hjärtat sjung.
Vassego Norma Jean ...

gåsen bio
visar
(i samarbete med 777countrymusic777)

I Wouldn't Buy a Used Car From GrandPrix63 :))))))



Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Känner mig hedrad av att få en video tillägnad min ringa person. Men att det skulle behövas en neslig fråga om T*by... ;)

    Tack vare han Nordqvist kommer jag alltid att förväxla Täby och Vetlanda.

    Bilhandlare? Hahaha! Måste skaffa en rutig bilhandlarkostym först. Men det är ett osäkert gebit.
    Inte ens jag skulle köpa bil av mig själv.

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha du kommer att bli hedrad på många sätt i framtiden var så säker :)

    Har känningar i höger bandytå att Täby kommer att få ett lyft nu, när fler och fler gör samma förväxling som du :)))

    Så sant, så snat, vem kommer nu att köpa bil av dig, men du kan ju begränsa dig till att bara sälja motorer, eller varför inte endast motorljud :))

    SvaraRadera