23 september 2008

Dagens Ovissa

Semifinal i speddvaj.
Smålandsderby.
Klassikermöte ...
Dackarna vs Elitlaget.

Dackarna på bortaoval.
Kan det bli mer ovisst??
Tror inte det :)


Jag har den största respekten för Målillas stolta förare.
Framför allt på hemmabanan.
Jag tippar att det blir hemmavinst ikväll.
Med några poäng ...
Och.
Jag kan ta en förlust med några poäng.
Vi tar revansch redan imorgon.
Vi vinner returen hemma på Motorstadion.
Vi vinner med fler poängs övervikt.
Vi tar oss till final.
Sanna mina ...

gåsen bio
repriserar
Kjell Alsérs orkester - Njudungarna



Andra bloggar om: , , , , ,

7 kommentarer:

  1. Vad har hänt med dig? Du brukar väl inte snacka om förluster?? Du kan väl inte ta en förlust?? Är du full??

    SvaraRadera
  2. PAH!
    Kan inte jag ta en förlust??
    Vafalls påstår du??
    Jag om någon kan väl ta en förlust :)

    Har du aldrig legat lågt??
    Ligger du alltid på andra våningen i din våningssäng??
    Tänk på skruven!!!

    Full?
    Moi??
    Vad fan jag är ju just hemkommen från HeroinCity!!

    SvaraRadera
  3. Självbilden :), men skruven?? Den fattar jag inte??

    SvaraRadera
  4. Jag kan ta en självbild :)
    Skruven??
    Man kan antingen skruva upp lr skruva ner!!
    Hänger du med nu eller är du efter redan i första kurvan :)))

    SvaraRadera
  5. Matchen slutar 54-42! Jag hyser respekt för de flesta chaufförer i Dackarna, men inte den mista till grinungen Jonsson. Usch!

    Jag gillar din bild på den lilla apan från Måilla

    Njudungarnaaaa!!!

    SvaraRadera
  6. http://www.speedway.nu/

    Länk till er som inte har plus kanalen eller befinner er ute i skogen ikväll

    SvaraRadera
  7. dan:
    12 poängs övervikt till Dackarna??
    Då blir det tufft att vända!!

    Apan är fin, en klassisk och typisk Dacke :)

    SvaraRadera