06 november 2008

Dagens Poladroid (Bandybilaga 2)

Så låg den där.
Precis som jag förutsspådde.
Eller sa jag hoppades :)
Precis som han lovade :)


Bandybilaga V-P Poladroid

Bandybilagan.
Den enda Bandybilaga värd namnet.
Det räcker med att kolla in framsidan.
Sa jag det?
Sa jag kolla in framsidan.
Kolla in framsidan ...

Jonas "Världens bäste bandyspelare genom tiderna" Claesson
Jonas "Skyttekungen" Claesson.
Nu snackar i bandy!!


Bandybilaga V-P Poladroid

Behöver jag skriva det :)?
Behöver jag skriva att jag återkommer!!
Ska bara mata scannern med metatabletter ...

Isa rören.
Is i röven.
Bandypremiär på lördag!!
Nu kör vi!!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Posten höll vad de lovat. :))

    SvaraRadera
  2. Posten håller alltid vad dom lovar, om bara avsändarna står för det dom lovar :))

    SvaraRadera
  3. Nu kör vi!
    Väntar spänt på den riktiga bandybilagan.

    SvaraRadera
  4. Den som väntar på, kan aldrig vänta för länge på en scanner!!
    Nu kör vi så det ryker ur scannern och isar i röven ...

    SvaraRadera