06 april 2010

Dagens Julgran

IFK Göteborg - Djurgården 1-1 (0-1)
Skulle Djurgården vara lika bra som Blåvitt?
Skulle Kostigen var lika bra som Blåvitt??
Säljer man julgranar på annandagen??
Säsongen är lång!!
Självklart.
Annars skulle man ju inte sälja säsongskort!!
Tyngre då med han unge herr Hyséns skada!!

Poängtapp och Hyséns skada men ...
.. än värre då att AIK vinner över Rögle.
Nu snackar vi hockeyns kvalserie.
O du hemska tanke ...
AIK i Elitserien.
Jag som hoppades på en export till Ryssland :)!
Som tur är så vinner Leksand över SSK i sudden ...
Södertälje är i princip klara, men sen ...
Huvva, huvva.
Är det två omgångar kvar eller??

Tur är också att AIK fotboll finns :)
För Bojan är tystnaden total.
Härligt!!

Apropå fotboll.
Helt apropå.
Fotbollsallsvenskan.
Fantastiska Kalmar gör det igen!
KFF lyckas spela 0-0 på Kopparvallen.
Åtvidabergs första poäng??
Kanske man skulle revidera tipset?
Går det?
Får man det??

Ellos och Röva BK spelar också 0-0
Di himmelsblå var mer grävlingsgröna mot HBK.
Den matchen slutar också oavgjort, 1-1 ...
Brommapojkarna var det enda laget som i afton tog 3 poäng!!
Sa jag revidera tips :)??
Vilken afton för han fronning.
Totalt fyra poäng!!
Bromma torg?
När börjar festen??
Vad heter den lokala???
Jag kan vara där om typ 45 minuter!!

Efter festen ska jag analysera morgondagens semifinaler!!
Huvva, HValainen!!


***

4 kommentarer:

  1. Nja, än är det väl lite tidigt med avbön. Säsongen är som sagt lång och det finns gott om tid för lagen med kapacitet att utvecklas. Nä, Kostigen är inte ett bättre lag än Götet, desto större framgång då att man tar poäng. Götet kommer säkert fajtas i toppen vad det lider. Själv hoppas jag att Kostigen har utvecklingspotential. Jag har ingen aning. Synd att du missade segerfesten på Brommas gator! Det var livat må du tro.

    SvaraRadera
  2. Nä, tyvärr, glömde kameran. Du får tro mig. Men det är väl uteslutet ;)

    SvaraRadera
  3. Aj då va tråkigt, glömde du kameran, men självklart tror jag dig!!

    SvaraRadera