15 april 2010

Dagens Slussen

Byggs Slussen om får vi aldrig uppleva sånt här fler gånger!!!
För precis där han sitter och trummar ...
.. där ska det gå en niofilig motorväg!!
Bara en sån här kort fil(m)sak ...
.. talar för att Foster/Bergs förslag måste skrotas!!

goosevisionen
visar
Rädda Slussen



Jag vet inte hur det är med ditt musiköra?
Mitt är perfekt och jag hör ...
Jag hör hur han trummar .. "Jag sjunger Hå Ve .. HÅVE71".
Och det låter som Bob Marley???

Jag har sagt det förut.
Jag säger det igen.
Det säger swischhhh.
Det säger swishhhh när HVi HVinner med 4-2 ikväll.
Swischhh sa det ...

Rädda Slussen

***

4 kommentarer:

  1. Mitt musiköra är också perfekt, varför hör vi då inte samma?

    SvaraRadera
  2. Du störs av vattenbruset det gör inte jag, jag kan koppla bort verkligheten!!

    SvaraRadera
  3. Det brusar i röret bortom stupet...kanske nån packning som glappar...

    SvaraRadera
  4. Säkert någon glappning!!

    SvaraRadera