01 april 2010

Dagens Uppladdning

Solen går ner och pulsen går upp.
Snart är det nedsläpp i den kraftiga arenan!!
Snart är det ÄNTLIGEN dags för semifinalen.
Om EN HALVTIMME!!
F*n va tiden går .. sakta.
Man skulle kunna tro att det är långfredagen.
Men snart ...
Skellefteå v. HV71.
Seriefyran mot seriesegrarna!!
Semifinal nummer 1.
Huva, huva!!
Nu börjar vi uppladdningen ...
Och just i detta nu börjar uppsnacket!!!

Det underbara är inte bara att det snart är dags.
Det underbara är dels att Kanal 9 sänder matchen.
Underbart.
Tack för det!!
Nu slipper jag att bli inträngd i ett av sportbarens hörn ...
Slipper alla Kostigstrampare :)
Slipper att vara den ende som vill se hockey i världsklass!!
Nu kan jag njuta i soffan ...
Nu har jag nytta av det välfyllda kylskåpet!!
Sa jag underbart??
Uppladdning pågår!!
Men, men, men ...
Detta är som sagt inte det enda!!
Nisse Wikegård .. hahahahahaha ...
Han hockeyexperten .. hahahahahaha ...
Kan tänka mig att han får många erbjudande efter detta!!
Det är många hunddagis som behöver personal :))
Möjligtvis ...
.. och möjligtvis får han fortsätta med TV-pucken hahahahaha ...
Nisse Wikegård hahahahahaha ...

Vi är många som är glada att han sitter fast i hockeykväll.
Världens enda hockeyprogram utan direktsändningar!!
Kanske inte så lätt hänga med i utvecklingen då :))



Jag har ju redan avslöjat hur det slutar.
Så nu kan vi tillsammans njuta ...
Året var 1995 ...
Johan Lindbom ...



Jag sjunger HåVe, HåVe ...

***

3 kommentarer:

  1. Måns Svensson1/4/10 18:31

    Del 4:a
    Kattskrället, och var är kvasten ....

    to be kontinued ....

    http://www.youtube.com/watch?v=_45W-Lq7ftw

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. ms:
    Keep On .. snart är det Pingst!!

    gubbe:
    Detsamma!!

    SvaraRadera