03 april 2010

Dagens Uppladdning

Dags för den andra semifinalen.
Det är slutspelshockey som gäller ...
Då gör det ont.
Då offrar man sig i alla situationer.
Man offrar en och annan ...

goosevisionen
visar
Risgrynsgröt med Tedenby och Brehm



Båda dagens matcher slutar 4-2 ...
I Globen vinner Linköping idag med 4-2.
I Kinnarps vinner HV71 med 4-2 ...

#22
#9
#39
#91

Sa jag Wikegård?
Nisse Wikegård!
Han som tippade SAIK??
Hundskötaren??!!
Han ändrade sig lite i Hockeykväll!!
"-Med det spelet som Skellefteå visade upp idag (läs torsdag 1/4) är det 4-0 till HV. Det säger bara pang bom och så får Skellefteå packa ihop grejerna."


Nu är det bara att hoppas att SAIK spelar likadant idag :)

Sa jag Ward?
Det finns bara en Ward och det är Ward!!
Lance Ward ...
Kan mycket väl tänka mig att han sitter i båset!
Omklädd och klar ...
Men spela får han inte
Men han är snart med, mycket snart ...
Wardalainen!!
Härligt.
Härligt nu har vi snart fullt lag :))

***

2 kommentarer:

  1. Det är bara att hoppas att du är på bra tipshumör... Den gamle kommer idag med bussen vid 12-tiden och är då tillbaka i Metropolen måndag vid femtiden!!

    SvaraRadera
  2. Det är ju det jag är!
    Det enda jag är lite tveksam över är det fjärde målet i de båda matcherna ...
    Båda dom görs enligt säkra källor i öppet mål i slutsekunderna, men där kan jag ha lite fel :))

    Bra då får du hälsa ...

    SvaraRadera