11 april 2010

Dagens Verklighet

Har det inte varit väldigt tyst kring han Ägglund.
Har han liksom inte bara försvunnit från arenan??
Katolska präster ...
Pensionärsseparationer ...
Påsken ...
Köksborden ...
Det har hänt mycket under broarna.
Men han Ägglund??
Tyst.
Tystnad??
Var är han??
Vart tog han vägen??



Inte mig emot.
För mig får han gärna vara tyst.
För mig får han mycket gärna återvända till Bankeryd.
För mig får han gärna upphöra att existera!!
Vi behöver inget KDSsssss ...
Men samtidigt är det lite otäckt!
Man får en mr Walkerkänsla ...
Han kanske smyger omkring därute.
Osynlig??
Nästlar sig in ...
Sitter där bland verklighetens folk.
Sitter där vid deras köksbord!!
Vid mitt köksbord??
Sprider sin åsiktsdynga!!
Huvva, huvva ...

***

12 kommentarer:

  1. Nej för f*n, inte till Bankeryd då kanske jag springer på den fule f*n. ;)

    SvaraRadera
  2. F'låt, tänkte inte på det :))
    Vart fan ska vi då tvångsförflytta honom??
    KHL???

    SvaraRadera
  3. Besudla en sån vacker affisch! FY!!! Han Äggis är inte i röret i alla fall, jag ser allting tydligt...

    Utrymmesbrist är ett problem på bibliotek. Man fattar inte hur många böcker det egentligen finns i magasin, depåer m.m. Och hela tiden fylls det på med fler böcker, varje dag. Du skulle se vårt uppackningsrum! Men kasta ska vi inte, möjligen varpa.

    SvaraRadera
  4. Fy vem kan ha gjort det??

    Kasta(n)getter

    SvaraRadera
  5. Eller fruar, eller deras stockar...

    SvaraRadera
  6. Inte FÖR liten, då blir det överkast.

    SvaraRadera
  7. Då är tillbaka vid gå .. kasta'ngeten

    SvaraRadera
  8. Utan att ha passerat Norrmalmstorg???

    SvaraRadera
  9. Utan att behöva göra nånting!!

    SvaraRadera
  10. Sture Sventon12/4/10 20:07

    Går han inte på EU-bidrag som alla de andra...?

    SvaraRadera
  11. Det gör han säkert men han brukar ju höras och synas???

    SvaraRadera