04 januari 2008

Dagens Sanna

Metropolen.
Bangårdsgatan.
Hotell Njudung.
Kommer man med tåg.
Är detta det första man ser ...


Enligt dåvarande stadsarkitekten valde man den här arkitekturen för att Nässjöborna direkt skulle känna sig hemma, när dom anlände till bandymetropolen för att se sitt blåa fula lag än en gång förlora mot det vackra gula mästarlaget ...


Kvällens motståndare Sandvikens AIK lär inte komma den här vägen.
Dom gås by buss.
Dom kommer via Route 31.
Dom åker direkt till ...



Sa jag det?
Sa jag att matchen slutar 6-4 till "di gule"!


Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. 4-2 till VBK och Uffe blir den stora matchvinnaren. Där har du mitt tips inför kvällens drabbning

    SvaraRadera
  2. Låter som ett bra tips och det vore oerhört kul om det blev UffeE som fick bli matchjälte!

    Kommer med en liten Nybroblänkare :-)
    FF gås FF ...???

    SvaraRadera
  3. Jag kliver ifrån hjärtat och tippar med hjärnan i dag. Mitt tips blir 3-7 till SaJk. Men jag hoppas innerligt att VBK lärde sig av Hammarbys taktik när de krossade saik på Zinken. PUNKTMARKERING PÅ NILSSON TACK!

    SvaraRadera
  4. 3-7??
    Pessimisten från Flyvillage :-(
    Hoppas du hjärtlöse får rätt angående taktiken och fel angående tipset.

    Snart går solen upp i Klara??

    Följ den spännande tipskampen ...

    SvaraRadera