03 januari 2008

Dagens Tack

Ibland blir man bara så glad.
Glad att det finns hjälpsamma människor.
För tänk.
Tänk vad som kunnat hända.
Om man inte upplyst mig.
Jag kunde ju har trott att ...
Men nu ser man ju klart och tydligt.
Man får inte köra ...

Fordonstrafik är förbjuden!!



För alla nytillkomna tittare.

Detta är Östermalmstorg.
Gamla Folkan ska byggas om ...

För övrigt finns det dom som påstår att det finns för många vägmärken.
Att man som trafikant inte hinner att se alla?
Hrmf!!

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag undrar hur nöjda "Lisa På Torget" är med det här härket...

    Passerade gamla Posten Klara igår från ett möte. Där händer det grejer. Foto?

    http://gps-bloggen.blogspot.com/2007/12/klara-rivning.html

    SvaraRadera
  2. Det kan väl vara på tiden att även östermalmsbor få sitta på den andra sidan planket :-)

    Tack.
    Din Klara sol går åter opp, såg ju det när jag kom med bussen efter julen, men det har fallit i den s.k. alzheimergropen.
    Imorgon blir en bra dag för detta uppdrag, då dom kommer att släcka ner elen i huset ett par tre timmar imorgon och inte ens jag klarar av att bygga skithus i mörker, jag var en jäkel på att sätta ihop en k-pist, men att bygga skithus, nja där går gränsen!

    SvaraRadera