11 januari 2008

Dagens Tipstjänst

Efter ännu en dag nere i gruvan är frågan bara om man senare ikväll ska dricka en mörk härlig segerpilsner på Spitfire eller om det blir en sjaskig gra(u)völ modell Falcon på syltan?

VBK vs TB
, huvva, huvva, musti, musti ...

Tipsen går isär.
Experterna är oense!
Bröderna brothers kör den optimistiska varianten.
Vi tror (hoppas) VBK vinner ...
Danne från Flyvillage kryssar.
Han göken ... tror på Tillberga

Runt klockan 21 vet vi!!

För övrigt har jag ett annat drömscenario. Jag hoppas att morötterna från Bollnäs gör årets match mot Broberg ikväll på Hällåsen. Det får bli tufft och hårt, spån och flisor får ryka och Bollnäs får slita ont för att stå som vinnare när domaren blåser av matchen. När det sen är dags att summera årets första bortaseger för "Giffarna", så blev den oerhört dyrköpt. Ett gäng spelare, helst nyckelsspelare är avstängda och/eller skadade och kan inte spela på söndag.

Sa jag att vi vinner med 6-4 ikväll.
Snälla ni gula lirare.
You win, me go Spitfire.
Tack!

Just det ja.
Höll på att glömma.

Broberg - Bollnäs 5-6
Hammarby - Vänersborg 8-2
Motala - SAIK 3-11

Sa jag det?
Sa jag att jag skiter hur vi spelar.
Jag skiter i bandyns alla konster.
Jag skiter i skönspel och finlir.
Bara vi vinner ...


Andra bloggar om: , , ,

10 kommentarer:

  1. Om det blir oavgjort?

    SvaraRadera
  2. Oavgjort!
    Hemska tanke!
    Oavgjort är som vilken förlust som helst och då blir det Syltan, då blir det Falcon ...

    SvaraRadera
  3. Just nu är det oavgjort, just nu är det 2-2 ...
    Jävla Falcon!

    SvaraRadera
  4. Spitfirenär din och resultatet....

    SvaraRadera
  5. .. jävla Edlund.
    Varför behövde han göra sjuan??
    Nu sprack ju tipset :-)

    SvaraRadera
  6. Är på väg.
    Spitfire är betydligt bättre än Falcon.
    Jäval Falcon :-)

    SvaraRadera
  7. Hoppas nu att ni körde slut på dom så att dom är möra och fina imorgon hahahahaha ...

    SvaraRadera
  8. Det kan du lita på att vi gjorde. Vi körde dom sönder och samman, vi lyckades inte sätta alla miljoner målchanser bara...

    SvaraRadera