01 januari 2008

(Morgon)Dagens Härliga

Härlig är idrotten.
Härlig är bandyn.
Härlig är ock revanschen.
Och.
Men.
Härligast är dock revanschen.
Hur härligt blir det inte imorgon.
När jag får läsa han konsthandlarn's kommentar

"Det fanns bara ett lag på planen.
Det fanns bara ett lag på banan.
Broberg utspelade efter noter ...
Och vilka noter sen.
Kalla sånger blå :-)
Isen var perfekt.
Hörnflaggorna var våra.
Domarna var hemma!
Kort skrivet ...
Vi var överlägsna."

Härlig är bandyn.
Härlig är idrotten ...

gåsen bio
presentera
VBK-Broberg - The Tipsvison (2)





Broder tippade för övrigt 5-3 ...

För övrigt tågar vi alla mot Kullen, för bandyn ...
Ungdomsmanifestation.



Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Jo ni har nog en säkrare etta än vad det var på Hällåsen. Men jag vågar nog ändå inte lägga min guldpeng där.
    Som hälsing må jag väl tippa 6-7, de ser bra ut.

    SvaraRadera
  2. Att tippa med hjärta eller hjärna det är frågan :-)
    Men jag tror att hemmaplan betyder mycket och därför sätter jag min guldtia på 6-2 ...

    SvaraRadera
  3. Dags för återupprättelse.
    6-2 säger jag. Hedberg gör tre!

    SvaraRadera
  4. Då tippar vi lika och då får målskyttarna vara våran målskillnad.
    Jag tror att "The Onion" gör tre!!

    SvaraRadera